Friday, May 8, 2009

Mana katalog?

"Ada katalog tak?", "Nak tengok sample-lah. Boleh beri katalog tak?"

Bila ramai yang mula bertanya, pening kepala pula jadinya. Nisha (Nota: Anak kedua saya.) sibuk memberi idea tentang katalog coklat, business card, logo dan branding. Semua ini memang ada dalam kepala, tetapi belum berkesempatan lagi. Sibuk sangatlah kononnya tu...he...he..

Terima kasih kepada Dr. Jamaiyah yang kaya dengan idea. Sokongan beliau menaikkan semangat saya. Saya membuat coklat sekadar suka-suka dan kerana kepuasan sendiri. Dapat duit daripadanya merupakan satu bonus. Dengan saranan bernas dari Dr. Jamaiyah, maka lahirlah Cocoahouse! Dalam seminggu, saya siapkan label dan business card. Nishalah yang paling seronok memberikan business card kepada rakan-rakan dan guru sekolahnya.

Satu hari balik dari sekolah, Nisha mendapatkan saya, "Cikgu tanya, ada katalog tak?". Mmm...nampaknya kena buat juga katalog ni.

Buat sementara waktu, saya paparkan dulu beberapa gambar coklat hasil tangan saya di sini. Harap katalog lengkap dapat saya hasilkan dalam masa terdekat.








1 comment:

Anonymous said...

kak nijaaaaa....bestnyeeee...hanis nak masuk kelas kak nija laaa pulak pasnie....akak kalau CL jawab soalan2 tu nanti...hadiah nya kelas membuat coklet yeeee......huhuhuhuhu....sukanyaaa.....
kak nijaaa..hanis dah terliurrrr niee.....huhuuhuhu....poseeeee