Friday, May 8, 2009

Maafkan saya...

Lewat petang, rasa-rasanya saya sudah menghubungi kebanyakan rakan-rakan dan kenalan rapat, memberitahu mereka pemergian saya dan paling utama memohon maaf atas segala salah dan silap, yang saya sedar atau tidak sedar, yang saya ingat atau yang saya terlupa.

Saya juga sempat berwasiat ringkas dengan En. Rosli...he..heh...dalam hati ada takut dan bimbang, tapi berdoa dan berharap agar saya sekeluarga selamat pergi dan selamat balik. Saya juga berharap teramat sangat Amni sihat dan selamat sepanjang pemergian kami.

Sebenarnya saya amat yakin dan bersyukur kerana ada maid yang boleh diharap (Nota: Sedihnya saya dia dah nak balik dah...) dan ibubapa serta adik-adik yang duduk berdekatan. Pastinya mereka boleh melihat-lihat Amni selalu.

Kepada anda semua, saya mohon ampun dan maaf atas segalanya, halalkan semua makan dan minum, tersalah kata, terlanjur perbuatan, semuanya jika ada amat tidak saya sengajakan...

Maafkan saya...doakan saya...

No comments: