Monday, September 21, 2009

Si merah jambu!


Gambar terkini yang sempat dirakam...di rumah emak dan abah di Puchong Saujana.


(Tahun 2009 - tema pink...)



Emak dan abah duduk sekali dengan adik perempuan saya, menemankan dia kerana suami bekerja di Singapura (asalpun dari sana).


(tak bertema...)




Keluarga adik perempuan (tema hitam).




Keluarga adik lelaki bongsu (tema oren - bunga matahari) - diorang lambat datang sebab dari Rawang rumah mentua, jadi berkumpul di rumah saya pula...
Kita hanya merancang, Allah yang menentukan. Sepatutnya saya beraya di Ipoh, kampung suami, tapi suami buat kejutan (sungguh-sungguh last minute) untuk beraya di Puchong...suka nyer emak dan abah saya...saya pun suker...thank you dear!

19 comments:

Imran Paris said...
This comment has been removed by a blog administrator.
cikgu zainab said...

salam datin,

selamat hari raya. cantiknya warna tema tu..menyerlah!

Asnija said...
This comment has been removed by the author.
Asnija said...

Salm K.Nab,
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin buat K.Nab sekeluarga.

K.Nab pun pinki jugak nampaknya...seronok kan bila tengok gambar keluarga, semua anak-anak dah besar..happy nyer ibu bapa masa nilah...bila semua anak berkumpul...

cikgu mas said...

salam

aduuh zaid rambutmu ibu tak bising ker???,cantik arr pink colour,tiru arr tak depan..

Asnija said...

Daku sudah tidak lalu nak bising...tetapi pujian dari makcik dan pakcik...datuk saudara juga...membuat kan Zaid cakap..."ha....ibu je kata tak elok...apa lah ibu ni..."

Camner nak buek lagi Mas???

ps: bila nak tayang dikau yang serba oren..?

manzlie said...

salam Datin Asnija,..

wahh Pinkkk kalerrr lagi...merah jambuuuu ooiiii datin kita nih...siap ada tema lagi..cheq jugak jgn kata kan tema teman pun takda...heheheh

Selamat Hari Raya..
waslam

P/s: Kueh tat jgn bagi cm aarr....

rezeki said...

salam,
meriah dan seronok dpt kumpul adik beradik pd hari raya. tentu mcm2 cite menarik keluar. mkn ramai2 .
minggu dpn dah boleh puasa 6 ngeh,ngeh,ngeh

Ayah Zain said...

Salam Datin,

CR menyinggah kat sini yer.
Semalam AZ dah bersama ngan CR la. Kami sempat solat magrib kat surau dekat ngan umah ibu mertuaku, pah tu g makan, tp CR tak makn minum teh o limau, dia kata diet. Dia datang ngan anak dia lelaki dia yang hensem.

p/s: Pagi ni dah nak balik ke Pontian. Otw, nak singgah umah CM, dia kata nak jamu asam pedas ikan merah segar. Tak gitu CM?

la, kata laluan hari ini Pares. dia nak bagi tahu IP bz kot

Asnija said...

salam cik lie..bukan tak de yg nak ke cik lie..cik lie yg tak nak..tak pe la..cik lie bertema dgn si samad je la..(psss. tart stwbri tu ramai plak peminat nyer)

Asnija said...

salam rezeki, bila berkumpul mesti ada sesi ulasan selari..internet bergerak..panas..

Asnija said...

ayah zain..gi solat ngan CR tu kena panjat pagar tak? Wah! Semua yg dimaya dah jadi realiti nampaknya ye..

Ayah Zain said...

Salam Datin,

Hahahhaha, kalua panjat jugak, erm tak dapek den nak nolong laei tu.

Best arr bual ngan tuan ismet. Orangnya peramah sekali.

rezeki said...

Salam,

betul tu AZ, kalau kene panjat, sure AZ sorang je yg lepas ngeh,ngeh,ngeh

insyallah, semoga tali silaturahin antara kita semua berkekalan

Hanis said...

salam aidilfitri kak nija...

cantiknyeeee...pinkkk lg tuuu..ceria sungguh bila lihat gambar raya family kak nija...seronok sgt...
kak nija...geramnye hanis dok tengok anak2 buah kak nija...comel2...

Asnija said...

salam hanis, anak buah akak mmg cute..tapi bila mula beraksi..pecah rumah..keletah sume nyer..

Kak As. said...

salam aidilfitri,

wow, pink.... memang sesuai sangat dng Nija sekeluarga. sedondon betul ni dengan spek pun sama. mesti keluarga yg rajin membaca ni.


agaknya sirambut afro tu ikut rambut sape yer ???

selamat beraya dan berpuasa 6 hari syawal.

Che' Pit said...

kak nija..
cayalah kita.. 1 team.. hehehe patutnya sy menyelit bergamabar sama, ngeh ngeh ngeh..

hidup PINK, ngeh ngeh ngeh..

Asnija said...

Salam K.As,
Selamat Hari Raya K.As...
Tema K.As apa tahun ni?
Cermin mata tu bukan keluarga membaca, tapi keluarga menonton TV...ha...hah...

ps: si rambut afro tu ikut bapanya....(walaupun bapaknyer pun tak ngaku...)