Monday, March 15, 2010

TERIMA KASIH SEMUA...


Photo from:
www.pa-legion.com/wp-content/upl...-you.jpg










Ucapan ribuan terima kasih kepada semua sahabat…

Terutama kepada:

Shami
Mama Ju
Kak Sidah
Cik Lie
Cikgu Mas
My Life (Azie)
Noor
Syima (Sinomosa)
Atikah
Kak Ummi Humaira
Che Pit
Kak Nab
Rezeki
Kak As
Ainhany
Ayahanda Nginap Srengenge
Abang Sulung (terima kasih juga atas kunjungan pertama ke blog saya)
Imran Paris
Wan Rusyaini
Dan semua silent readers

...yang telah bersusah payah mengirim ucap takziah, mendoakan arwah nenek saya, dan sudi bersedekah Al-Fatihah…

Terima kasih tidak terhingga, hanya Allah yang dapat membalasnya.

Paling penting, maafkan saya kerana lambat berterima kasih, ampun maaf diminta.


Ps: Tugasan bagai bertali arus, membataskan masa saya untuk duduk mengadap komputer.
Saya berharap dapat menulis N3 baru pada hujung minggu ini. Kepada semua yang sering berkunjung, terima kasih dan jemput datang berziarah lagi untuk N3 terkini dari saya, insyaAllah pada Rabu ini.

16 comments:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam Nija,

kak nab tunggu entri nija! must be interesting...

Rozali said...

Assalamualaikum Nija

mukin tidak terlamabat saya sedakahkan Al Fatihah untuk aruah nenek tu

Salam ukwah
salam perkenalan

Wassalam

manzlie said...

salam from Makkah.


alhamdulilah...kak nija mula busy dengan tugas tugas seharian yang telah lama di tinggalkan semetra waktu...doa cl moga akak ceria selalau hendaknyer..

waslam

Che' Pit said...

sama2.. err sibuk gak skrg ni, byk kelas..

Kak Sidah said...

Salam Nija,

Lama akak tunggu n3 nija , nak tanya khabar, baru sekarang timbul, sibuk yer..

shami2 said...

Salam kak nija...

Rindu pada akak lama tak dengar khabar berita..hari tu masa perjumpaan kat rumah hanis ingat ada..heheh
Semoga bertambah semangat dalam apa jua pekerjaan yang kita buat..mari kata saling mendoakan kebaikan dan kesejahteraan sesama kita ....

Ayah Zain said...

Salam Datin,

saya minta maaf kerana lama tak menjengok datin. Tidak terlambat juga ucapan takziah atas pemergian nenek tercinta

Imran Paris said...

Datiiiiiin, kami semua dah ghindu dgn n3 terkini Datin. InsyaALlah, kalau saya pulang ke Msia lg, kita jumpa ye. Take care.

Asnija said...

Salam Kak Nab,
Terima kasih kerana menjadi pengunjung setia. Sokongan k.nab memang memberikan semangat dan inspirasi.
Timaseh...

Asnija said...

Salam Rozali,
Terima kasih atas kunjungan pertama ini, dan terima kasih atas doa untuk arwah.
Salam ukhuwwah juga dari saya.

Asnija said...

Salam Cik Lie,
Terima kasih datang menjengok...nampaknya kita pun dah sama-sama mula sibuk dengan tugasan...salam ceria juga dari saya...

Asnija said...

Salam Che Pit,
Bila dah banyak kelas memang sibuk...kena alert sepanjang masa...rehat jangan dilupakan...makan pun jangan dilupakan....

Asnija said...

Salam Kak Sidah,
Apa khabar? Rindu sungguh kat K.Sidah...nanti bila tersesat di Batu Caves, boleh kita minum kopi di Giant....

Asnija said...

Salam Shami,
Bila boleh berjumpa lagi ye? Kambing panggang tu memanggil-manggil...itupun dah jadi satu motivasi untuk bertemu Shami...heh..heh...

Asnija said...

Salam Ayah Zain,
Terima kasih sudi datang singgah. Semoga Ayah Zain dan Mrs Zain sihat walafiat. Terima kasih atas doa AZ tu, dah saya juga mengucapkan takziah atas pemergian ibu mertua AZ. Semoga Mrs Zain tabah dan bersabar. Amin.

Asnija said...

Salam Che Imran Paris,
Insya Allah, nanti keluar lah tu N3 baru saya. Alhamdulillah telah dapat berjumpa dengan rakan-rakan bloggers yang lain dan selamat semuanya.