Friday, December 4, 2009

PA ku kahwin.....























Salam semua pembaca budiman, esp. rakan-rakan tersayang...CL, Mas, AZ, CR, IP, K.Ummi, Hanis, Shima, Atikah, K.Nab, Ums, MyLife/Azie, Pijal, Apeez, Cik Mie, Kak S, Shami dan semuanya...
Semua anda dijemput menghadiri jemputan majlis walimatul urus PA-ku Nurul hari Ahad ni...jemput datang ye...beriya Nurul minta saya menjemput semua rakan-rakan bloggers....meh la makan nasi minyak dia ni....
Apezz & Pijal...datang le...tak payah risau lunch hari Ahad tu...cover dah...
Jemput....jemput...
Buat Nurul, semoga berkekalan hingga akhir hayat...

22 comments:

SiNoMoSa said...

Salam Kak Nija

Terima kasih atas ingatan akak.
Selamat Pengantin Baru buat Nurul.
Semoga Nurul & pasangan kekal hingga ke akhir hayat.

cikgu mas said...

salam

alahai melopas lagi kawanku tu,,,baru dia nk mula berkirim salam,,tu larr lmbt sangat,,tahniah untuk nurul..k.mas mintak maaf tak dpt hadir,dikg guru mengajiku pun kawinkan anak...moga bahagia hingga akhir hayat..

SiNoMoSa said...

opps Kak Mas..siapa yang melepas tue? jeng jeng jeng..
wawawa akk buat biz match maker ke? bleh argh tlg setelkan ahli2 kelab bujang nie..(CL,Afeezz,Pijal,Hanis,Tikah & Saya) hikhikhik

hajah zainab bt abdullah said...

salam nija,

terima kasih di atas jemputan tu.

selamat pengantin baru buat nurul & pasangan, semoga berkekalan hingga akhir hayat.

umiazuddin said...

Salaam Kak Nija,

Terima kasih atas jemputan. Maaf ye, Nurul, Kak Ums tak dapat memenuhi undangan ini...jauh sangat, lebih drpd 2 marhalah...heh

Selamat Pengantin Baru buat Nurul & Didi. Semoga dilimpahi sakinah, mawaddah dan rahmah serta berkekalan hingga ke syurga. Amin.
Tahniah juga buat Tuan Bahari dan Puan Afidah sekeluarga.

Kak Nija nanti jadik PA Nurul la pulak Ahad ni ek? hehe...good luck yer, kak. Layanan mesti 1st class arr, raja sehari tuu.. :)

VpeaceV

Ayah Zain said...

Salam Datin,

terima kasih datin atas jemputan. Kalau ada rezeki insya Allah sampai tetapi hari ini az dah berangkat balik. semoga nurul bahagia hingga ke akhir hayat.

Atikah said...

Salam kak nija...


Tahniah buat nurul...

SELAMAT PENGANTIN BARU
BUAT NURUL & SUAMI
Semoga Allah memberkati kamu berdua dan melimpahkan barakah kepada kamu berdua. Aminn...


Dekat jer dari rumah lama saya tu... tp tak dpt menghadirinya coz esok saya p majlis perpisahah seorang sahabat yg nak berhijrah ke Australia... sampaikan salam tahniah pada nurul...

ummi humaira said...

salam Nija...
aduh bila dica ulasan2 yg diatas , cuma AZ yg ckp ""Kalau ada rezeki insya Allah sampai tetapi hari ini az dah berangkat balik."" ada peluang ke AZ ke sini lg esok nih ... tp yg lain2 semua ada hal ... hu3 akak sorang2 tu yg lomah tu , shaaaaaam jawab le nk gi ke tak ??? CP , afeezz mano korang ..jwb ler...

nija akak cari alasan dulu yer , sblum wat keputusan muktamat ..
nanti tanya cik abe yer , ni dia keje ...he he he kalu ada rezeki ,kita jumpa esok

afeezz said...

salam datin nija : selamat pengantin baru buat Nurul dan suami. takde can nak tekel nurul dah... tak dtg kot... membawa hati yg kecewa... hahahha... anyway, terima kasih kerana menjemput

My Life said...

salam

dear kak nija.. thank atas jemputan..
azie baru balik dari kenduri kawen nie.. tapi bengang azie rasa kak.. setiap kali ada majlis " pasti ada org tanya " bila kau nak kawen?? kawan2 semuanya dah kawen"" huhuhuhu

p/s : selamat pengantin baru buat nurul .. semoga semuanya dipermudahkan dan dalam redha ilahi..

to afeez : kita senasib.. hihiihi

S said...

salam,

terimakasih bebanyak lah Nija kerana sudi menjemput kak S.

sayugia itu kak S minta maaf bebanyak juga kerana tak dpt memenuhi jemputan Nija tu.
maaf nohh.

apapa pun selamat pengantin baru buat Nurul. pakat baik2 na.

Imran Paris said...

Datin....la Nurul kawin...huhuhu, tentu ramai rakan blogger kita yg sedih ni...hehehehe.

Selamat pengantin baru buat Nurul dan Didi, selamat menjalani hidup baru, moga rukun aman damai hingga ke anak cucu cicit. Semoga kedua pengantin berjaya mendirikan keluarga Islam yg mendapat keredhaanNya sentiasa.

mama ju, said...

Tahniah untuk urul dan pasangan.Tentu nija tumpang sibokkan?Boss le..

rezeki said...

salam datin,

alhamdulillah, semoga ikatan perkahwinan mereka berkekalan hingga ke akhir hayat, sampaikan salam saya dan ucapan tahniah buta kedua mempelai, layarilah bahtera perkahwinan sebaik mungkin , insyallah.

manzlie said...

salam Datian Asnija...

alahai..cl melepas lah.....bukan melepas tu tau melepas nak dtang makan nasi minyak orang kawin sebab cl kat makkah..kalau dekat sure datang punya...
anyway Datin Asnija jutaan terima kasih atas jemputan mu ituh...kekwan marilah kita doakan semoga nurul dan suaminyer kekal hingga ke akhir hayat..insyalah

waslam

shami2 said...

Salam Kak Nija

Terima kasih atas jemputan tu kak..
Selamat pengantin baru dan selamat berbahagia buat pasangan Nurul dan Suaminya...Semoga berkekalan hingga ke anak cucu...

Maaf kak saya sekeluarga balik kedah..ada hal sikit...seronoknya kalau tak kemana pasti kami sekeluarga pegi dah ke majlis tuh....

Cik Lie bila lagik ..arrr kami semua tunggu nihh..jgan lama2 nohhh
ngeh..ngeh..ngeh

S said...

salam Nija,

apa habaq? sihat ke ?

kemana menghilang ?

apapa pun. selamat adanya.

Imran Paris said...

Datin...oo...Datin....mana peginya Datin kita ni...ikut Nurul dgn Didi gi honeymoon ke? Apa ke halnya sampai umah senyap sunyi bagai tak bertuan ni.....

My Life said...

salam..

dear kak nija..

kak nijaaaaaaaaaaaa.. kemana akak nie.....

Noor Azaref bin Naim said...

Salam ukhwah buat Datin Asnija sefamily,

Salam perkenalan daripada saya. Saya ingin mengucapkan tk kepada Datin kerana sudi berkongsi kisah mengerjakan umrah. Saya dah baca semua entri berkaitan pengalaman umrah Datin sekeluarga. Ia membawa kembali kenangan saya yang turut telah mengerjakan umrah bersama emak saya pada bulan Ogos tahun lepas.

Bilalah peluang itu akan datang lagi. Saya betul2 ingin pergi lagi. Kerana pengalaman pertama ke sana di dalam keadaan yang tidak bersedia secara total, membuatkan saya banyak berasa ralat. Rasa segalanya tidak sempurna.

Doa saya moga kita semua akan diberikan peluang oleh allah swt untuk kembali ke sana lagi. In sya allah...

Asnija said...

Salam Noor Azaref,
Terima kasih datang bertandang dan sudi pulak membaca coretan saya yang tidak seberapa. Memang seronok bila dikenang pengalaman di Mekah...selalu buat tersenyum kepuasan sendiri...personally, that the biggest achievement untuk 2009 bagi saya...singgahlah selalu, kita borak-borak ye...

Noor Azaref bin Naim said...

Salam Datin,

Sama2... Pegalaman berada di Mekah dan Madinah memang pengalaman yang tidak boleh dilupakan sampai bila2.Saya memang seronok baca entri pengalaman umrah datin tu.In sya allah, saya akan selalu berkunjung ke sini...