Thursday, July 28, 2011

Secawan Chai Tea, Sepiring Melted Chocolate Cupcake.


Pagi-pagi lagi sudah terbau harumnya Chai Tea. 
Kemudian, bunyi microwave...

Siapalah yang sudah ke dapur pagi-pagi ni....Selepas bersiap, saya turun untuk menyediakan sarapan buat dua orang puteri yang nak ke sekolah.

SURPRISE!!!

Dia atas meja sudah terhidang secawan chai tea panas dan cupcake chocolate...chocolatenya masih panas mencair...hmmm....sedap sungguh...

Aroma chai tea...kesegaran bau rempahnya berselang seli dengan suapan cupcake chocolate...nikmat sungguh!  Padanlah sibuk benar dapur saya pagi-pagi ni....suami menyiapkan chai tea, anak-anak memanaskan cupcake....

Sehari suntuk saya bercuti, diraikan suami dan anak-anak...dilayan seperti VVIP...seronoknya boleh bermalas-malas...suami menjadi event manager, anak-anak menjadi dayang-dayang...

Rasa diri sungguh beruntung.  Siapalah saya tanpa mereka....

Alhamdulillah...kerana tahun ini sempat berjumpa tarikh ini lagi....



(Sambil menghirup chai tea...saya tersenyum sendiri...indahnya fantasi...)

No comments: